onsdag den 20. december 2017

Juleønsker 2017



Hej søde læsere.... 


Det er onsdag.
Der er 4 dage til juleaften og jeg har lige et par ønsker der skal nævnes ;-)
Måske er det netop i år de bliver opfyldt.
Hvem ved.   


   Kære Julemand


Jeg ved godt du har travlt med at fylde kanen med en masse dejlige design produkter. Men hvis du lige har tid til at læse med her et øjeblik, vil det være alletiders.

Jeg har overvejet mine ønsker nøje i år og er kommet frem til følgende. Jeg ved du elsker at komme med bløde pakker, men i år skal du finde den store rulle gavepapir og tape frem! Nogle vil måske mene at jeg skal være mere ydmyg med mine ønsker, men Kære Julemand.. Jeg har været sød.


Mine ønsker : 

- Mr. Right - IKKE bare Mr. Right now!

- Sol

- En bank konto med konstant plus på

- Fladere mave og mindre røv

- En rengøringsdame og en kok

- Flere timer i døgnet

- Mere søvn

- Lang og smukt hår

- Mere tid til at opnå alle mine drømme

- Et liv uden smerter

- En hund

- Og.... Nåhh ja... Unlimited forbrug af lakridser og chokolade :-)

Tak  




Jeg har nogle travle dage denne uge.
De sidste gaver blev ordnet i går. der bliver bagt, lavet konfekt og gjort klar til at modtage gæster til spisning i aften.



Jeg vender tilbage inden weekenden med endnu en skøn opskrift på julehygge guf som er en fast tradition her i huset.
Håber vi ses.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn.

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar