fredag den 1. december 2017

Er du klar...?


Hej søde læsere...

I dag er det d. 1. december og jeg er slet ikke klar!

Har overhovedet ikke fået købt hverken kalenderlys, krans eller adventslys.
Jeg plejer at være i rimenlig god tid med den slags. Om ikke andet så har jeg normalt en idé klar i hovedet om hvordan det hele skal se ud.

Men ikke i år.

I år er jeg fuldstændigt bagefter. Der har været så meget dette år og specielt det sidste halve år har været en udfordring,- at det faktisk kommer bag på mig at allerede er december nu.





Jeg prøver at få styr på det hele, så jeg kan nå at være klar til forhåbentlig at komme lidt i julestemning og helst inden jul.


 Ønsker alle en dejlig 1. december

Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar