onsdag den 2. august 2017

Ny seng



Hej søde læsere.... 


Der sker så meget hver eneste dag, at jeg slet ikke kan nå at Blogge om det.
Men nu prøver jeg at indhente det :-) 


I går ankom min helt nye seng og jeg ELSKER den. Jeg har endnu ikke sovet i den, da den skal have tid til at "falde på plads" i madrasserne. Men regner med at sove i den på fredag og jeg behøver vist ikke sige at jeg glæder mig :-) 




De sidste måneder har været temmelig dyre. Ny opvaskemaskine, studenterkørsel/besøg/gaver, stor fødselsdag, ny mobiltlf og nu en ny seng. (Har sikkert glemt noget)
Tror den står på risengrød resten af året. 


Sommeren er ikke meget at skrive hjem om...den varer kun nogle timer et par gange om ugen. Suk. Men så er det jo godt at jeg er typen der ALDRIG keder sig. Der er jo masser at lave. Om det så er gå tur ved vandet med dejlige mennesker eller bare sidde og læse en bog. Men havde nu været dejligt med en god lang og varm sommer, så efterår og vinter ikke føles så lang.
Men måske næste år :-) 

Nu vil jeg ordne den sidste oprydning efter alt det her sengekøb og nyde dagen. 

Pas på jer selv og hinanden. 

Knus og på gensyn 

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar