lørdag den 18. marts 2017

En skøn dag




 Hej søde læsere....

Så er jeg her igen :-)  





Se lige hvad jeg var så heldig at få. En kæmpe buket råde roser <3

(Den kommer slet ikke til sin ret på billedet.)

Jeg havde  fødselsdag i går og det var en skøn dag.

Den startede tidligt med besøg til varm kakao og nybagte boller. Mere besøg om eftermiddagen og fantastisk aftensmad.
Dagen igennem ringede telefonen, der kom hilsner på mail, sms, facebook mm.
Kan absolut ikke klage med så mange skønne mennesker i mit liv.
Bliver helt rørt over så meget kærlighed.

Så nu er jeg et år ældre og meget meget klogere på livet.
Er dybt taknemmelig hver eneste dag.
SKØNT.
Ser frem til mange flere fantastiske oplevelser i 2017.
MIT ÅR.

Ønsker jer alle en dejlig lørdag.
Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn.

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar