torsdag den 1. december 2016

1. december



Hej skønne læsere.

Dagens låge siger den 1. december og vejret siger efterår. Det stormer og er koldt. Men jeg tager det frem for sne, is og frost. Selv om det er noget smukkere at se på.

 Dagen i dag startede tidligt.
Voksen sønnen tog i skole og jeg gik i gang med den store oprydning og rengøring af huset. Så nu er det december klart.
Der skal også findes lidt julepynt frem.
Dem der kender mig og har fulgt med på Bloggen ved at jeg IKKE er den store julepyt elsker. Og det vi har er mest hvidt eller naturmaterialer.
Kravlenisser og røde farver kommer IKKE ind i mit hus.
Mere om det i løbet af december.

Jeg har desuden lige fået ugens sidste akupunktur behandling. Det får jeg 2 gange om ugen og jeg nyder det. Det er ren afslapning for kroppen og giver både energi og en bedre søvn.
Elsker at gøre noget godt for mig selv og dem jeg holder af. Og med det sagt så vil jeg gøre klar til at lave VERDENS BEDSTE trøfler.
(Sønnen elsker dem)
Den opskrift får I i løbet af weekenden sammen med billeder.

Jeg har klassisk musik kørerende og kalenderlyset tændt. 

Det er ren hygge. 




Jeg ønsker jer alle en fantastisk torsdag.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar