tirsdag den 17. maj 2016

Roadtrip

Hej søde læsere...

Pinseferien er slut og hverdagen har igen meldt sig. Sønnen er tilbage i skolen og jeg er tilbage på mit værksted. Dejligt.

Vi har hygget med god mad...bagt kager og været på roadtrip.
Sønnen bagte forleden 
apple crumble (desværre fik vi ikke taget et billede) og jeg bagte kanelsneglekage. 





Vi har IKKE godt af alt det usunde mad og kage..men hvem har det :-)


Mandag tog vi ud på en skøn tur. Kørte igennem en masse dejlige små byer inden vi endte i Silkeborg.
Så nogle utrolig flotte steder og fik begge lyst til at rykke roden op og flytte. Men jeg tror nu nok, vi bliver her i vores hus en tid endnu. 


Et udsnit af vores mange billeder.


















Det blev en god og lang dag og vi har allerede bestemt at vi tager turen igen, når vejret bliver varmere. Næste gang pakker vi noget god mad og drikke og tager med.
Sådan en lille pinseferie med hygge og en tur ud i det blå giver SÅ meget energi og det kan mærkes flere dage efter.

Jeg håber også I har haft en dejlig pinse.

Knus og på gensyn.

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar